Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Να τα πούμε;

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά, ψηλή μου δεντρολιβανιά
κι αρχή καλός μας χρόνος, εκκλησιά με τ΄ άγιο θρόνος.
Αρχή που βγήκε ο Χριστός, Άγιος και πνευματικός,
στη γη να περπατήσει και να μας καλοκαρδίσει.
Άγιος Βασίλης έρχεται, άρχοντες τον κατέχετε,
από την Καισαρεία, ζησ΄ αρχόντισσα κυρία.
Βαστάει εικόνα και χαρτί, με το Χριστό το Λυτρωτή,
χαρτί, χαρτί και καλαμάρι, δες και με, δες κι εμέ το παλικάρι.
 
Από τις 9 Δεκεμβρίου που έκανα την τελευταία μου ανάρτηση περάσαν πολύ γρήγορα
οι μέρες και να που φτάσαμε στην τελευταία μέρα του χρόνου.
Απολογισμός χρονιάς;Δύσκολος.
Είμαι από τους ανθρώπους που συνηθίζω να βάζω νέους στόχους και προγράμματα
κατά την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές.
Ο πιο συνηθισμένος στόχος για το νέο έτος είναι η δίαιτα!!!!
Φυσικά κάθε χρόνο φαίνετε κάνω μια ειδική διατροφή πάχυνσης θα έλεγα αλλά ας 
το αφήσουμε καλύτερα αυτό......
Για την ώρα μιας και ξύπνησα νωρίς νωρίς, σκέφτηκα να κάνω μια ανάρτηση γιατί 
η σημερινή μέρα θα έχει βαρύ πρόγραμμα: κάλαντα, ψώνια της τελευταίας στιγμής,
ετοιμασία Πρωτοχρονιάτικουγεύματος κλπ,κλπ.

Μετά τα πρώτα γούρια οι φίλες είχαν ιδέες και προτάσεις
που θέλαν υλοποίηση οπότε ξεκίνησα...
 
Μπρελόκ για το σπίτι και το αυτοκίνητο:
 Γουράκια κουμπάκια:

 Μπρελόκ....emoticon...
Εδώ χρειάστηκα επιπλέον καθοδήγηση καθώς αυτό ήταν κάτι 
που δεν είχα σκεφτεί κάν ότι μπορούσαν να φτιάξω....
αλλά η καλή μου πελάτισσα-κουμπάρα επέμενε....
 Αγγελάκια.....
 κι άλλα αγγελάκια....
Διακοσμητικά για κουτιά με μπισκοτάκια....
Επίσης έκανα και μια τούρτα με πάνες για τον 2ο μου ανηψιό που γεννήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου.
Ήθελα να του κάνω και ιδιαίτερα αφιερωμένη ανάρτηση αλλά δεν πρόλαβα...
 























 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Οι συσκευασίες στα δωράκια μου, ήταν και κάτι ακόμα που νομίζω ήταν αρκετά ιδιαίτερη...
Έπεσα τυχαία πάνω σε ένα μαγαζί με φανταστικά είδη συσκευασίας και με μια δική μου 
μικρή καλλιτεχνική παρέμβαση, είχα καταπληκτικά χάρτινα τσαντάκια με χερούλια δαντέλας 
και χριστουγεννιάτικα δέντρα φτιαγμένα με τη σφραγίδα μου...
 Για μια ακόμα φορά φέτος νομίζω είχαν την τιμητική τους τα μπισκότα...
Έπεσε πολύ ψήσιμο....
 




 Λιωμένη καραμέλα στο κέντρο....

 Στόλισμα με τρούφα....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Επίσης έκανα και την πρώτη μου προσπάθεια με cupcakes.... έχω ξετρελαθεί .....
  με αυτό το γλυκάκι μάλλον κάπου εδώ θα σας αποχαιρετίσω για φέτος
και θα μου επιτρέψετε να κλείσω με τους τελευταίους στίχους από τα κάλαντα
σαν ευχή για όλους μας....
 
Σ΄ αυτό το σπίτι που ΄ρθαμε, πέτρα να μη ραγίσει
κι ο νοικοκύρης του σπιτιού, χίλια χρόνια να ζήσει.
Και του χρόνου! Καλή χρονιά!

1 σχόλιο:

  1. ελενακι χρονια πολλα με υγεια και ευτυχια για ολους μας!!!!την τουρτα-πανες δεν την ειχα δει και ομολογω ειναι φανταστικη!!!!ολα τα εκανες υπεροχα!και του χρονου ακομα περισσοτερα σου ευχομαι(τελικα τα γουρια κουμπακια ηταν μεγαλη επιτυχια!)
    ας βαλουμε τον στοχο διαιτα για την αρχη αυτου του χρονου-εννοω βεβαια απ'τις 3 του μηνος και μετα, ε;
    λες να τα καταφερουμε το κερατο μου;
    φιλια στα κοριτσια, θα τα πουμε και τηλεφωνικα, σματς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή